.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی:مجلس به دنبال تعامل با دولت است
سوال از رییس جمهور هیچ بار توهینی به دولت ندارد
شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که مجلس و دولت باید شان یکدیگر را حفظ کنند ، تصریح کرد: مجلس تنها به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است و قصد بی حرمتی و یا توهین به رییس جمهور را ندارد و نباید از یک کارکرد قانونی به اشتباه چنین برداشت‌هایی کرد.
سوال از رییس جمهور هیچ بار توهینی به دولت ندارد

شمال نیوز:  عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که مجلس و دولت باید شان یکدیگر را حفظ کنند ، تصریح کرد: مجلس تنها به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است و قصد بی حرمتی و یا توهین به رییس جمهور را ندارد و نباید از یک کارکرد قانونی به اشتباه چنین برداشت‌هایی کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت گفت:در خصوص اجرای طرح سوال از رییس جمهور مجلس دقیقا منطبق با آیین نامه عمل می کند و رییس جمهور باید در خصوص مسائل موجود در بازار ارز پاسخگو باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: رییس جمهور باید در خصوص بازار ارز پاسخگو باشد چرا که به نظر می رسد تصمیم گیرنده نهایی و اصلی در مورد مدیریت های بازار ارز  شخص رییس جمهور است.

دامادی با تاکید بر این که مجلس و دولت باید شان یکدیگر را حفظ کنند ، تصریح کرد:شان مجلس و شان رییس جمهور باید حفظ شود.

وی با تاکید بر این که سیاست‌گذاری‌ها در مباحث اقتصادی نیازمند بازنگری جدی است، افزود:مردم تحت فشار اقتصادی هستند و باید در این خصوص دقت بیشتری به عمل آید.

دامادی  با اشاره به این که هیچ مسئولی بدون خدمت به مرد لایق جایگاه خود نیست، تصریح کرد:شان مسئولان نوکری مردم است و اگر قرار باشد خدمت به مردم اولویت آخر مسئولان قرار گیرد  دیگر شانی برای آن مسئول وجود ندارد.

وی افزود: پیش از این نیز بارها تاکید شده است که مجلس به دنبال تعامل با دولت است و سوال از رییس جمهور هرگز هدفی برای دنبال کردن  کارهای  سیاسی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که  مجلس بنا به فرموده مقام معظم رهبری ازغوغاسالاری دوری می کند، افزود: مجلس صرفا ریشه یابی و رفع مشکلات اقتصادی مردم قصد دارد از ظرفیت های قانونی خود استفاده کند.

دامادی ارز را محوریت اصلی سوال از رییس جمهور توصیف و تصریح کرد:  محور اصلی سوال درباره مشکلات بازار ارز و همچنین مشکلات اقتصادی کشور است.

وی افزود: سوال از رییس جمهور در جهت مشکلات مردم است چرا که ما باید پاسخگو باشیم بنابراین سعی کردیم و باز هم سعی می کنیم تا این سوال به دور از حواشی سیاسی برگزار شود.

این طراح اصلی سوال از رییس جمهور تاکید کرد: مجلس تنها به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است و قصد بی حرمتی و یا توهین به رییس جمهور را ندارد و نباید از یک کارکرد قانونی به اشتباه چنین برداشت هایی کرد./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 30 مهر 1391
اين سوال كردن هم شده بچه بازي !!!
احمدي نژاد مجلس رو محل .... نميزاره ، بعد همين آقا تو شهر ساري بنر ميزنه و عكس خودش رو ميزاره روش و افتخار ميكنه كه پيگير سوال از رياست جمهوريه !!!!
احتمالا از همين الان داره براي چهار سال آينده مجلس شروع كرده
جون به جونمون كنن مازندراني هستيم ديگه
رسول 30 مهر 1391
اقای دامادی مواظب باش این اقای مطهری مثل مرحوم کردان شما را هم دور نزند.مطهری اگه مرد بود خودش جلو می رفت نه اینکه شما را جلو بندازه. مواظب باش برادر.
خلخالي 30 مهر 1391
واقعا باعث تاسف است كار براى مردم رو كنار گذاشتن و دنبال شعار و سرگرم كردن مردم سارى هست حد اقل از نمايندگان ديگه ياد بگير محمد من از راى دادن به تو پشيمانم
نا شناس 30 مهر 1391
دامادی جان این شما نبودی که با انتخاب احمدی نزاد گفتی مملکت از دست چپها نجات پیدا کرد حالا چه شد...از حافظه ضعیف مردم سوء استفاد نکن
مهدى نژاد 30 مهر 1391
به به كار مردم چي ميشه سياسي كارى نكن چهار دانگه مردم منتظرند
نا شناس 30 مهر 1391
تو اول بگو پول هزینه های انتخاباتت رو از کجا اووردی ؟؟ ...... میخوای من بگم ؟؟
بگم ؟؟ بگم ؟؟؟
ali 1 آبان 1391
دمت گرم حاج محمد خلاصه يكي بايد پيدا بشه به داد مردم برسه خدا قوت هواتو داريم بزرگوار
ali 1 آبان 1391
دمت گرم حاج محمد خلاصه يكي بايد پيدا بشه به داد مردم برسه خدا قوت هواتو داريم بزرگوار
ali 1 آبان 1391
دمت گرم حاج محمد خلاصه يكي بايد پيدا بشه به داد مردم برسه خدا قوت هواتو داريم بزرگوار
ali 1 آبان 1391
دمت گرم حاج محمد خلاصه يكي بايد پيدا بشه به داد مردم برسه خدا قوت هواتو داريم بزرگوار
ali 1 آبان 1391
خدا قوت /مرسي مهندس از اينكه به فكر مردم هستي خدا به شما سلامتي بده شما خيلي بزرگواري
نا شناس 1 آبان 1391
فقط مجلس هشتم ونمايندگان شمال مثل نريمان يوسف نژاد محسني لاهوتي اين توان را داشتند كه با سوال رييس جمهور را به مجلش كشاندند ايا شما ميتونيد
رسا 1 آبان 1391
دامادی در عین جوانی بسیار عاقل و کاردان است .نمی دانم این همه حسادت برای چیست ؟ایشان بسیار پر انرژی واکتیو است .افق دیدگاه ایشان بسیار وسیع است و الحق والانصاف دارد زخمت میکشد .لطفا بامطالب سخیف وبیهوده وقت گرانش را بعضی از این دوستان که تحمل شکست یا پیشرفت نام مازندران را ندارند را نگیرید ....عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد.
احمد 1 آبان 1391
برادر خوبم سوال از رییس جمهور حق مسلم مجلسه اما چرا با سرو صدا و حاشیه؟ امیدوارم دقت داشته باشی و در بیان اظهار نظر ها انصاف و اخلاق را رئایت کنید. خیلی ها بر جملاتی که شما بکار میبرید واشکافی میکند . برادر انصاف انصاف انصاف
نا شناس 1 آبان 1391
عشق ما دکتر یوسف نژاد سالار کل مجلسیان
علي 2 آبان 1391
همه مي دونيم كه احمدي نژاد با روحيه غير قابل انتقادي كه داره و همچنين اعتباري كه براي مجلس قائل نيست ، اينبار هم مجلس رو تحقير مي كنه و اين سوال كردن ها فايده اي نداره . شكي نيست كه سوال كردن حق مجلسه ولي واقعيت اينه كه فايده اي نداره و از طرف ديگه دست مجلس هم در تصميمات فاحش رئيس جمهور آلوده است . اون برادري كه نوشته حسادت نكنين !!! به چي حسادت نكنيم ؟
وقتي ايشون تابلو ميزنه تو شهر كه من يكي از سوال كننده ها هستم يعني چي ؟ خوب اگه به وظيفه ات عمل كردي ، نياز به جار و جنجال نداره !!!!!!
احمدي نژاد به تنهايي همه قواي ديگه رو حريفه متاسفانه و هيچ كاري نميشه كرد . بايد زمان بگذره تا ويراني كارهاي اين آقا و مجلسيان محترم رو بشه
همشون مردم رو فيلم كردن
نا شناس 2 آبان 1391
خوب ملت روگذاشتين سركارديگه؟؟؟؟؟
مهدوی . ساری 2 آبان 1391
گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی ....چون نیک بدیدم به از آنی..دامادی محبوب دلهاست/ حرم دل نیست جای صحبت اغیار .پس نتیجه میگیریم دامادی بزرگتر از خیلی ها ست که فقط حرف زدند ودر عمل ماندند ایشان نمونه بارز مدیر توانا ودلسوز مردمی وولایی وملی است .تاالان گفتید کسی را نداریم داد ما را به گوش مسؤلین برساند حال که این چهره محبوب با پتانسیل وانرژی از خطه مازندران وشهر ساری ومیاندرود است کمکش کنیم نه چوب لای چرخش بگذاریم واو را درگیر کارهای حاشیه ای کنیم .به قول معروف :تو که نوشوم نهی ...نیشم چرایی ؟ . شجاعت ودرایت ایشان باعث مباهات نسل سوم انقلاب است..آرزوی توفیق روز افزون برای این عزیز دیار علویان را از در گاه ایزد منان خواستاریم . موسی مهدوی آقمشهدی
نا شناس 2 آبان 1391
منظورتون ازحاج محمد همين خوش تيپ خودمونه؟!باباخوش تيپ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.